A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)
Kárpátia Borház Korlátolt Felelősségű Társaság cég, mint Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) és az általa üzemeltetett www.karpatiaborhaz.hu weboldalon található webáruházon keresztül nyújtott elektronikus kiskereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) között létrejött szerződéses jogviszony feltételeit tartalmazza az alábbiak szerint.
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
A szolgáltató neve: Kárpátia Borház Kft.
A szolgáltató székhelye: 6726. Szeged Közép fasor 1-3.
Levelezési cím: 6726. Szeged Közép fasor 1-3.
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Szegedi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszáma: 06-09-026444
Adószáma: 28845735-2-06
Képviselő: Dr. Szabó Pál Csaba
Telefonszám: +36 20/567-8966
E-mail cím: karpatiabor@Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: www.karpatiaborhaz.hu
A szerződés nyelve: magyar
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: 1B Telekom Hungary Zrt.
Székhely: 2191. Bag, Petőfi tér 14.
Elérhetőség: +3620/559-1243
Weboldal: http://www.1b.hu/
2. Általános rendelkezések
2.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.karpatiaborhaz.hu weboldalon található webáruházon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”) szabályozza.
2.2 A www.karpatiaborhaz.hu oldalon történő regisztrációval, illetve vásárlással (mindkét esetben) a felhasználó elfogadja jelen ÁSZF feltételeit. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem. A Webáruházban a vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel történik, a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint.
Vásárolni regisztrált személyként (magán és jogi is), illetve „vendégként” is tudnak.
Jogi személy vásárlása esetén az adószám megadása kötelező.
2.3 A Szolgáltató ügyfélszolgálatainak elérhetősége:
E-mail cím: karpatiabor@Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 20/567-8966
3. Regisztráció, bejelentkezés:
3.1 Webáruházunkban csak 18. életévüket betöltött magánszemélyek és cégek vásárolhatnak végfelhasználóként. A webáruház tevékenységet folytat.
3.2 A rendelés megkezdéséhez előzetes regisztráció nem szükséges.
3.3 A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Vásárló által a regisztráció során tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, egyéb problémákért, hibákért.
A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy a Szolgáltatónak nem felróható okból harmadik személyek részére hozzáférhetővé válik.
4. Vásárlás menete:
4.1 Értékesített termékek, eladási árak
4.1.1 A Webáruházban szereplő áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit a Vásárló a konkrét árucikk információs oldalán ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért sem a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
4.1.2 A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett, fizetendő bruttó ár, az ÁFA-t tartalmazza. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás és a csomagolás költségeit.
4.1.3 Áraink tájékoztató jellegűek, fenntartjuk a jogot azok módosítására a mindenkori beszállítási árak változásának függvényében. A végső eladási ár a megrendelés visszaigazolásakor, illetve szerződés megkötésekor kerülnek meghatározásra.
4.1.4 Amennyiben az áru mellett hibás ár kerül feltüntetésre – különös tekintettel arra az esetre, ha nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő ár kerül feltüntetésre -, a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni.
Ebben az esetben a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót a tévedésről és a termék helyes áráról, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
4.2 Megrendelés
4.2.1 A Vásárló a Webáruházban megrendelést, a megvásárolni kívánt termék(ek) virtuális kosarában történő elhelyezését, majd a „Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően tud leadni. A Kosár menüpont, majd a Pénztár menüpont alatt a Vásárló kiválaszthatja a termék szállítási és fizetési feltételeit, illetve ellenőrizheti a megrendelni kívánt termékek listáját. A vásárló megrendelését ezt követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással adja le.
4.2.2 A megrendelni kívánt áru(k)nak a Vásárló egyéni, virtuális kosarában történő elhelyezése nem minősül szerződéses ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, illetve megrendelésnek.
4.2.3 Az áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor a Vásárló megrendelését a Webáruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. A megrendelést követően a Vásárló egy számítógépes rendszer által automatikusan generált és kiküldött levelet kap a regisztráció során megadott e-mail címre, a rendelés fogadásáról. Az automatikus visszaigazoló e-mail üzenet csupán a megrendelés megérkezésének visszaigazolása, az nem tekinthető a megrendelés megerősítésének vagy szerződéses nyilatkozatnak, az nem jelenti a megrendelés 4.2.4. pont szerinti megerősítését. Az automatikus visszaigazoló levél nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van.
4.2.4 A Szolgáltató a megrendelés beérkezését követően legkésőbb – az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével – 96 órán belül e-mail vagy telefonos megkeresés útján tájékoztatja az ügyfelet, hogy a megrendelni kívánt termék(ek) készleten van(nak)-e. Ha igen, megerősíti a megrendelést, és tájékoztatja a Vásárlót a termék szállításának vagy személyes átvételének várható időpontjáról.
4.2.5 Nem minősül a megrendelés 4.2.4. pont szerinti megerősítésének a Szolgáltató olyan tartalmú egyedi visszajelzése, amelyben a Vásárlót pl. ideiglenes készlethiányról, vagy a 4.1.3. pontban foglaltakról értesíti.
4.3. Szerződés megkötése, létrejötte
4.3.1 Amennyiben a Vásárlóhoz kizárólag a megrendelése megérkezését visszaigazoló automatikus rendszerüzenet (4.2.3. pont) érkezett meg, elfogadó nyilatkozat hiányában a Felek között a szerződés még nem tekinthető létrejöttnek.
4.3.2 A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a Vásárló megrendelését a 4.2.4. pontban foglaltak szerint megerősítette.
4.3.3 A megkötött szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül.
4.3 Szerződés megkötése, létrejötte
4.3.1 Amennyiben a Vásárlóhoz kizárólag a megrendelése megérkezését visszaigazoló automatikus rendszerüzenet (4.2.3. pont) érkezett meg, elfogadó nyilatkozat hiányában a Felek között a szerződés még nem tekinthető létrejöttnek.
4.3.2 A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a Vásárló megrendelését a 4.2.4. pontban foglaltak szerint megerősítette.
4.3.3 A megkötött szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül.
4.4. Fizetés
4.4.1 A „Megrendelés véglegesítése” gombra történő kattintással a Vásárló szerződéskötési ajánlatához kötve van, továbbá – a megrendelés Szolgáltató általi, 4.2.4. szerinti megerősítését követően – fizetési kötelezettsége keletkezik.
4.4.2 A Vásárló fizetési kötelezettségének három féle módon tehet eleget:
-
a Szolgáltató által e-mail útján közölt bankszámlaszámra történő előre átutalással.
-
Online fizetés bankkártyával a Szolgáltató banki rendszerén keresztül.
-
utánvéttel az áru átvételekor (készpénzben vagy bankkártyával a futárnak).
4.4.3 A fizetési módot a Vásárló a megrendelés leadása során a „Kosár” menüpont alatt választhatja ki.
4.4.4 A kiszállított árucikk a Szolgáltató tulajdonában marad, amíg a fizetés teljes egészében meg nem történik.
4.5. Szállítás
A megrendelt termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontjáról a Szolgáltató a megrendelés megerősítésében tájékoztatja a Vásárlót.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a www.karpatiaborhaz.hu oldalon található termék információs lapján, illetve a megrendelés megerősítésében feltüntetett szállítási határidőtől eltérjen, azzal, hogy a Szolgáltató arról haladéktalanul értesíti a Vásárlót.
4.5.1 Házhoz szállítás
A csomagokat a Sprinter futárszolgálat szállítja házhoz.
A házhoz szállítás 20.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.
Egyéb esetekben – vásárlási érték szerint – díjköteles.
A megrendelt áru(k) házhoz szállításának várható időpontjáról a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót.
Az ügyfél hibájából eredő sikertelen házhozszállítás esetén Vásárló 8 napon belül köteles megtéríteni a szállítási költséget.
4.5.2 A Vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
5. Fogyasztó elállási joga
Ha a Vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében a www.karpatiaborhaz.hu webáruházban vásárolt termékek tekintetében.
A Polgári Törvénykönyv szerint Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
5.1 Elállási jog gyakorlásának határideje
A fogyasztó a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:
Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat. A fogyasztó ezen elállási jogát a szerződés létrejöttének napja (4.3.1. pont), és a termék(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
A termék átvételének napja:
-
több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
-
több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
-
ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
-
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napját kell tekinteni.
5.2. Elállási jog gyakorlásának módja
5.2.1. A fogyasztó az elállási jogát az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
Az elállási nyilatkozatot Vásárló az alábbi úton juttathatja el a Szolgáltató részére: e-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre.
5.2.2 Határidőben érvényesítettnek kell tekinteni az elállási jog gyakorlását, ha a fogyasztó az elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Szolgáltató részére elküldi.
5.2.3 Az elállási jog gyakorlása során a fogyasztó jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a fogyasztó részéről (Ptk. 1:5. §)
5.3 Az elállás következményei
5.3.1 Érvényes elállás esetén minden kölcsönösen kapott teljesítés visszatérítendő. A fogyasztó felelősséggel tartozik a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. Éppen ezért csak bontatlan és sértetlen csomagolású, nem használt terméket veszünk vissza!
5.4. A Szolgáltató és a Vásárló kötelezettségei elállás esetén
5.4.1 A Szolgáltató kötelezettségei
A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. Termék adásvételi szerződése esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte, és a tulajdonjog átruházása megtörtént (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni), kivéve, ha a Szolgáltató kifejezetten vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A Szolgáltató a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Amennyiben a szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket a Szolgáltató kifuvarozta a fogyasztónak, és az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza, a Szolgáltató saját költségén visszafuvarozza a terméket. Postai küldeményként a legfeljebb 30 kg súlyú, illetve 3 méter volumetrikus méretet nem meghaladó termékek küldhetők vissza.
5.4.2 A fogyasztó kötelezettségei
A fogyasztó elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha az
Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt nem teljesítünk. A visszaküldés költségeit a Vásárló köteles viselni. Amennyiben a Szolgáltató a Vásárló (fogyasztó) kifejezett kérésére a szerződés szerint nyújtandó szolgáltatást a fogyasztót megillető elállási jogra nyitva álló 14 napos határidő előtt kezdi meg, és fogyasztó a 14 napos határidőn belül mégis élni kíván elállási jogával, a fogyasztó köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit, amelyet a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási vagy felmondási jogát a jogszabály előírásainak megfelelően gyakorolta.
6. Felelősség
6.1 A webáruházban csak 18. életévét betöltött személy vásárolhat, amelyet belépéskor igazolnia kell az: elmúltam 18 éves gombra kattintással. A valós adatok megadásáért felelősséggel tartozik.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Vásárló által megadott nem valós adatokért.
6.2 A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma a Vásárló által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatok miatt következett be.
6.3 A kiválasztott termék adatlapján feltüntetjük a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat.
6.4 A Szolgáltató minden felelősséget kizár a honlap használói által tanúsított magatartásokért.
A honlap használója kizárólagosan és teljes mértékben felelős saját magatartásáért.
A Szolgáltató a jogszabályi keretek közt az eljáró hatóságokkal teljes mértékben együttműködik
az esetleges jogszabálysértések felderítése érdekében.
6.5 A Szolgáltató a jogszabályokban meghatározott kivételekkel nem vállal felelősséget a www.karpatiaborhaz.hu oldalon harmadik fél által elhelyezett hirdetések, promóciós anyagok, illetve egyéb tájékoztatások jogszabályoknak való megfelelőségéért, tartalmáért.
Ezen tartalmakért azt terheli felelősség, akinek érdekében a hirdetés megjelenésre került.
6.6 A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendszer használatából eredő károkért.
A Vásárló a Szolgáltató honlapját kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősség kivételével.
7. Hibás teljesítés, kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
7.1 Hibás teljesítés
A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
7.2 Kellékszavatosság
A Vásárló (jogosult) hibás teljesítés esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Szolgáltatóval írásban, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A termék jellegéből adódóan Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
7.3 Termékszavatosság
A Szolgáltató által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. Gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényként a fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e
jogosultságát elveszti. A fogyasztó Vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti. A termék hibáját a fogyasztónak kell bizonyítania.
7.4 Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Vásárló nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.5 Ha a vásárló nem minősül fogyasztónak, azaz a vásárló a kereskedelmi vagy szakmai tevékenységének keretében adja le megrendelését, a hiba miatti követelés az áru átvételétől számított 1 éven belül elévül. A Polgári Törvénykönyv szerint Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
7.6 Szavatosság bejelentése
A szavatossági igény bejelentésének módja:
Írásban történő bejelentés:
A Vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben (cím: 6726 Szeged, Közép fasor 1-3. 205) vagy elektronikus levélben (rendeles.karpatiaborhaz@gmail.com). A levélnek tartalmaznia kell: a vásárló nevét, címét, a termék megnevezését, vételárát,
a vásárlás időpontját, a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását, a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
7.7 Jótállás
A Szolgáltató a forgalmazott borok tekintetében jótállásra nem köteles, mivel a borok nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek. A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény.
8. Reklamáció, kifogás, panasz, jogérvényesítés
Kérjük, a vásárolt terméket szíveskedjen az átvételkor ellenőrizni, és amennyiben a csomagolás sérült, szíveskedjen a szállítónak jelezni és kérni jegyzőkönyv felvételét. Abban az esetben, ha mennyiségi vagy minőségi kifogása van, szíveskedjen ügyfélszolgálatunknak írásban (e-mail) haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 24 órán belül bejelenteni reklamációját. A nem megfelelő termék(ek)et díjmentesen cseréljük. Bármilyen egyéb panaszt írásban kérünk megküldeni vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címünkre.
9. Adatvédelem
A Szolgáltató a regisztrációkor, illetve megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri a Vásárlótól, amelyek a rendelés lebonyolításához feltétlenül szükségesek.
Ezeket az adatokat harmadik fél számára sem a Szolgáltató nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995.évi CXIX. törvény alapján történik.
Ön adatainak kezeléséről bármikor ingyenesen tájékoztatást kérhet, kérheti adatai helyesbítését vagy indoklás nélkül, azonnali törlését az adatkezelőnél. Az adatkezelő elérhetőségei: E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jelen Felhasználási feltételeket és Adatvédelmi irányelveket bármikor egyoldalúan módosítsa a törvény adta lehetőségek keretein belül, amelyről Vásárló részére értesítést küld.
10. Egyebek
10.1 A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az esetleges elírásokért a Szolgáltató csak azon esetekben vállal kötelezettséget, amelyekért jogszabály kötelezi.
10.2 Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Amennyiben a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találják, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
10.3 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani, kivéve azokat, amelyeknél jogszabály tiltja.
Záró rendelkezések
Ezen Általános üzleti feltételek a magyar törvények hatálya alá esnek. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott rendelkezésekre a magyar jog az irányadó, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései alkalmazandók. Az esetleg felmerülő vitás kérdés jogszolgáltatásának helye a Szolgáltató regisztrált székhelye. E megállapodás egyes pontjainak jogi érvénytelensége esetén a szerződés többi része kötelező erejű marad. Ahol alkalmazható, a vonatkozó törvényi rendelkezések lépnek hatályba az érvénytelen pontok helyett. A honlapot a szerzői jog védi. A szerzői jog jogosultja a Szolgáltató.
A honlapon feltüntetett szolgáltatások, valamennyi megjelenített tartalom szellemi alkotásnak minősül, amelyek bármilyen felhasználása, másolása, sokszorosítása a jogosult engedélye nélkül nem megengedett.